Email:sklep@dellpoint.pl
Tel: (32)760-61-26
Tel: 604-69-45-50
(od 8:00 do 17:00)
Zwiększ poczucie bezpieczeństwa dzięki dodatkowym pakietom gwarancyjnym Dell..

Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.
Przedłużenie gwarancji Dell jest możliwe dla wybranych produktów, posiadających indywidualny numer SERVICE TAG. Service Tag jednoznacznie określa dany produkt.
Przykładowe terminy związane z przedłużeniami gwarancji:
2Yr > 3Yr - rozszerzenie gwarancji z 2 lat do 3 lat
BWOS - Basic Warranty On-Site, podstawowa gwarancja, niektóre elementy klient wymienia samodzielnie bez udziału technika, obsługa w dni robocze w godzinach 9-17.
ProSupport - rozszerzona gwarancja, zgłaszanie uszkodzeń 24h/7d, całodobowa opieka regionalnych specjalistów ds. wsparcia
ProSupport Plus - rozszerzona gwarancja, zgłaszanie uszkodzeń 24h/7d, całodobowa opieka regionalnych specjalistów ds. wsparcia, priorytet dostępu do fachowców, prewencyjne wykrywanie awarii
KYHD - Keep Your Hard Drive - Zachowaj swój Dysk - możliwość zachowania dysku twardego, dysk zostaje u klienta a w naprawianej jednostce instalowany jest nowy.
ADP - Accidental Damage Protection - Ochrona przed przypadkowym uszkodzeniem - ubezpieczenie od przypadkowego uszkodzenia produktów Dell, w okresie obowiązywania polisy, naprawę lub wymianę ubezpieczonego sprzętu Dell na wypadek jego przypadkowego uszkodzenia np. z powodu przepięcia, upadku lub zalania.
