Email:sklep@dellpoint.pl
Tel: (32)760-61-26
Tel: 604-69-45-50
(od 8:00 do 17:00)

Posiadam kupon na darmową wysyłkę, w jaki sposób mogę go wykorzystać?
Odpowiedź: Tak. Do każdego przedmiotu standardowo otrzymujesz paragon a na życzenie fakturę VAT 23%. Jeżeli potrzebna jest faktura dla osoby fizycznej, to należy dodatkowo zaznaczyć w uwagach, że taka faktura ma zostać wystawiona, w przeciwnym wypadku system potraktuje zamówienia jako indywidualne i do przesyłki zostanie wystawiony paragon. Koszt przesyłki na finalnym dowodzie zakupu wliczany jest w koszt towaru. UWAGA! Zgodnie z obowiązującym od 2018 roku prawem nie ma możliwości wystawienia faktury do paragonu na kasach fiskalnych nie posiadających wydruku numeru NIP nabywcy (z takich kas korzystamy). W związku z tym wystawienie faktury jest możliwe jedynie w wypadku, gdy nabywca wyraził taką chęć w trakcie składania zamówienia. Dalej istnieje natomiast możliwość otrzymania faktury do paragonu dla osób fizycznych (faktura na osobę fizyczną).
P: Czy oferowane komputery są nowe?
O: Prezentowane komputery pochodzą z dystrybucji Dell Outlet (niedostępne dla detalicznego polskiego klienta wyprzedaże fabryczne Dell), dzięki czemu uzyskano rewelacyjny stosunek jakość/cena w porównaniu do dostępnych dla klientów indywidualnych zakupów bezpośednich w Dell. Wadą takiego rozwiązania są limitowane ilości poszczególnych konfiguracji - tym samym nie ma możliwości hurtowego zakupu większej ilości identycznych komputerów. Komputery w standardzie posiadają angielski układ klawiatury oraz system operacyjny. Wszystkie komputery są w stanie fabrycznym wraz z pełnym zestawem standardowych akcesoriów, które dołącza producent, jak również z pełną fabryczną gwarancją 1-4 lata (w zależności od konfiguracji).
O: Po dodaniu produktu do koszyka możesz zdefiniować formę płatności oraz dostawy. W zależności od wyboru kwota przesyłki będzie wahała się od ok. 10zł (przesyłki akcesoriów Pocztą Polską) do ok. 25zł (kurierskie przesyłki pobraniowe).
P: Jaki jest czas realizacji zamówienia?
O: Wszystkie produkty poza opisanymi jako "oferowane na zamówienie" są dostępne od ręki, dlatego też wysyłka w większości przypadków odbywa się następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty. Przesyłki zamówione (opłacone) do godziny 7:30 (Inpost), 11:00 (Kurier UPS) lub 14:00 (Poczta Polska) zazwyczaj nadajemy w tym samym dniu.
Orientacyjny czas dostawy dla wysyłki kurierskiej wynosi 1 dzień roboczy, dla Poczty Polskiej - ok. 2-7 dni.
P: Czy produkty objęte są gwarancją?
O: Tak. Każdy produkt objęty jest gwarancją na okres 1 roku, chyba że inny czas został ustalony bezpośrednio w opisie przemiotu. Gwarancję należy egzekwować bezpośrednio u producenta. W przypadku jakichkolwiek problemów z realizacją gwarancji należy skontaktować się z obsługą sklepu.
* NBD - Next Business Day - czas reakcji serwisowej do końca następnego dnia roboczego. FBD - Fifth Business Day, reakcja do pięciu dni. Naprawa na miejscu u klienta.
P: Czy towar mogę odebrać osobiście?
O: Nie prowadzimy punktu stacjonarnego. Produkty można odebrać warunkowo w siedzibie firmy po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym terminu.
P: Czy mogę zmienić konfigurację?
O: Nie dokonujemy zmian w konfiguracjach gotowych egzemplarzy. We własnym zakresie bez utraty gwarancji można wymienić pamięć oraz dysk twardy (po wymianie te elementy nie podlegają gwarancji Dell nie anulują jednak gwarancji na cały system - chyba, że w wyniku ich awarii uszkodzeniu uległ inny element komputera).
Istnieje możliwość zamówienia innych konfiguracji niż dostępne na stanie, po telefonicznej konsultacji.
P: Czy mogę zamówić laptopa w dowolnej konfiguracji?
O: Tak. Jednak nie zawsze taka operacja jest korzystna. Po pierwsze czas oczekiwania na laptopa wydłuża się (7-31 dni), po drugie niektóre konfiguracje ą niekorzystne finansowo w stosunku cena/możliwości i mogą znacznie odbiegać od wyobrażeń jenowych jeśli zostaną porównane do konfiguracji dostępnych aktualnie w sklepie.
Laptopy dostępne "od ręki" to zazwyczaj te, których zdaniem osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia stosunek ceny do możliwości był najkorzystniejszy i warto na nich skupić uwagę.
O: Podstawową zaletą jest możliwość wglądu w historię zamówień oraz sprawdzenie statusu realizacji zamówienia. Dodatkowo klient ma możliwość zdefiniowania kilku adresów wysyłkowych, z których może korzystać przy kolejnych zamówieniach. Możliwe są również indywidualne rabaty procentowe przydzielane zarejestrowanym użytkownikom.
O: W przypadku kiedy towar będący na magazynie został wyprzedany ikona "dodaj do koszyka" automatycznie znika i nie ma możliwości zakupu produktu. W przypadku zainteresowania produktem aktualnie niedostępnym należy skontaktować się z obsługą sklepu.
O: Różnica jest praktycznie niezauważalna i dotyczy jedynie kilku znaków specjalnych, które są inaczej oznaczone. Klawiatura UK funkcjonuje identycznie jak QWERTY US a więc mimo odmiennych oznaczeń można wpisywać znaki jak w klawiaturze US (np. shift+2=@ a nie " ). Dla osób wciąż mających problem z przyzwyczajeniem dostępne są niedrogie (ok. 10zł) naklejki korygujące.
Dla lepszego zobrazowania poniżej przedstawiamy grafikę wskazującą różnice.

P: Posiadam kupon na darmową wysyłkę, w jaki sposób mogę go wykorzystać?
O: Kupon można wykorzystać przy najbliższym zamówieniu, podając w polu "Kod rabatowy" formularza kod widniejący na kuponie, system przeliczy nową kwotę zamówienia.
jeżeli posiadasz jakieś pytania dla których nie uzyskałeś odpowiedzi skontaktuj się ze sklepem: sklep@dellpoint.pl