» przeczytaj wszystkie opinie

Autoryzowany Partner Dell
Email:
sklep@dellpoint.pl
Tel: (32)760-61-26
Tel: 604-69-45-50
(
od 8:00 do 17:00)

 

Darmowa dostawa od kwoty 1000zł!

Dell Rozszerzenie gwarancji All XPS NB 2Yr BWOS>3Yr BWOS

Dostępność: Mała ilość (1-2)
Wysyłka w: 24-48h (magazyn zewnętrzny)
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 269,99 zł 269.99
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
Zyskujesz 5 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Dell
Kod produktu: 1_764219
Kod Producenta: 890-BKSH/XNBMMN_2OS3OS

Opis

Wsparcie techniczne Basic Onsite Service dla rozwiązań klienckich
Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-services
Skrócona charakterystyka usługi:
Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
Czas reakcji serwisu: od 1 do 2 dni roboczych liczony od momentu zakończenia diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC
Zgłoszenia usterek: przyjmowane telefonicznie w godz. 8-17 od poniedziałku do piątku, przy czym zgłoszenia dokonane po godzinie 16-tej traktowane są jako przyjęte dnia następnego
Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal www.techdirect.dell.com (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz zdanie egzaminów w portalu Tech Direct)
Do wsparcia typu Basic dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.:
o Zachowaj Swój Dysk Twardy (Keep Your Hard Drive)
o Ubezpieczenie od Przypadkowych Uszkodzeń (Accidental Damage)
o Rozszerzone usługi serwisowe baterii (Extended Battery Service)
Ważne informacje dotyczące sposobu realizacji napraw
W przypadku wsparcia Basic, większość uszkodzonych podzespołów Klient wymienia samodzielnie
(są to tzw. części CRU), proces wygląda następująco:
kurier dostarcza sprawną część
wymiana uszkodzonego podzespołu na sprawny należy do obowiązków Klienta
kurier odbiera uszkodzoną część od Klienta
Jeśli Klient zażąda wymiany części CRU przez technika DellEMC, naliczona zostanie opłata za wymianę oraz dojazd technika. Wysokość opłaty telefonicznie podaje konsultant działu Wsparcia Technicznego DellEMC.
Wybrane części mogą być (na życzenie Klienta) bezpłatnie wymienione przez wykwalifikowanego technika, który przyjedzie na miejsce naprawy i dokona wymiany (są to tzw. części FRU).

Dane techniczne

Czas trwania 3 lata
Rodzaj On-Site
Gwarancja bazowa 2 lata Onsite
Typ gwarancji gwarancja zewnętrzna
Okres gwarancji (miesiące) 36
Pasuje do XPS 7590 XPS 7390 XPS 9305 XPS 9310 2in1 XPS 9310 XPS 9500 XPS 9700

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl