» przeczytaj wszystkie opinie

Autoryzowany Partner Dell
Email:
sklep@dellpoint.pl
Tel: (32)760-61-26
Tel: 604-69-45-50
(
od 8:00 do 17:00)

 

Darmowa dostawa od kwoty 1000zł!

Dell Rozszerzenie gwarancji Latitude 3xxx 3Yr BWOS>3Yr ProSupport

c1d39061ac2e8a3e5da62493f88273e6
  • nowość
Dostępność: Mała ilość (1-2)
Wysyłka w: 24-48h (magazyn zewnętrzny)
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 700,99 zł 700.99
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
Zyskujesz 14 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Dell
Kod produktu: 1_762770
Kod Producenta: 890-BJHC/L3SL3_3OS3PS

Opis

Wsparcie techniczne ProSupport dla rozwiązań klienckich
Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-services
Skrócona charakterystyka usługi:
Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
Czas reakcji serwisu to następny dzień roboczy (Next Business Day) od momentu zakończenia zdalnej diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC.
Naprawy realizowane zdalnie lub na miejscu w siedzibie Klienta (dostępny jest 4-godzinny czas reakcji dla wybranych stacjonarnych komputerów DellEMC)
Zgłoszenia usterek: przyjmowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
Wsparcie świadczone przez wykwalifikowaną kadrę Konsultantów i Inżynierów Technicznych DellEMC
Wsparcie Resolution Managera (RM) w przypadku eskalacji zgłoszenia serwisowego
Wsparcie techniczne dla oprogramowania zakupionego z urządzeniem oraz wsparcie rozwiązań innych producentów (best effort)
Aktywne monitorowanie sprzętu, automatyczne wykrywanie usterek, zdalne raportowanie oraz tworzenie zgłoszeń serwisowych za pomocą oprogramowania Support Assist
Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal www.techdirect.dell.com (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz egzaminów w portalu Tech Direct)
Do wsparcia typu ProSupport dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.:
o Zachowaj Swój Dysk Twardy (Keep Your Hard Drive)
o Ubezpieczenie od Przypadkowych Uszkodzeń (Accidental Damage)
o Rozszerzone usługi serwisowe baterii (Extended Battery Service)
o Diagnostyka urządzenia w miejscu instalacji (Onsite Diagnosis)

Dane techniczne

Godziny zgłoszeń (dni x godziny) 7 x 24
Czas trwania 3 lata
Rodzaj On-Site
Czas reakcji Next-Business-Day
Typ gwarancji gwarancja zewnętrzna
Okres gwarancji (miesiące) 36
Pasuje do Latitude 3310 Latitude 3310 2in1 Latitude 3410 Latitude 3510

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl