» przeczytaj wszystkie opinie

Autoryzowany Partner Dell
Email:
sklep@dellpoint.pl
Tel: (32)760-61-26
Tel: 604-69-45-50
(
od 8:00 do 17:00)

 

Darmowa dostawa od kwoty 1000zł!

Dell Rozszerzenie gwarancji Latitude 5xxx 3Yr BWOS>3Yr ProSupport

a3978236d6601b389eb4d1aafa9ae73c
  • nowość
Dostępność: Mała ilość (1-2)
Wysyłka w: 24-48h (magazyn zewnętrzny)
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 942,99 zł 942.99
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
Zyskujesz 18 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Dell
Kod produktu: 1_762772
Kod Producenta: 890-BLSV/L5SL5_3OS3PS

Opis

Wsparcie techniczne ProSupport dla rozwiązań klienckich
Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-services
Skrócona charakterystyka usługi:
Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
Czas reakcji serwisu to następny dzień roboczy (Next Business Day) od momentu zakończenia zdalnej diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC.
Naprawy realizowane zdalnie lub na miejscu w siedzibie Klienta (dostępny jest 4-godzinny czas reakcji dla wybranych stacjonarnych komputerów DellEMC)
Zgłoszenia usterek: przyjmowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
Wsparcie świadczone przez wykwalifikowaną kadrę Konsultantów i Inżynierów Technicznych DellEMC
Wsparcie Resolution Managera (RM) w przypadku eskalacji zgłoszenia serwisowego
Wsparcie techniczne dla oprogramowania zakupionego z urządzeniem oraz wsparcie rozwiązań innych producentów (best effort)
Aktywne monitorowanie sprzętu, automatyczne wykrywanie usterek, zdalne raportowanie oraz tworzenie zgłoszeń serwisowych za pomocą oprogramowania Support Assist
Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal www.techdirect.dell.com (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz egzaminów w portalu Tech Direct)
Do wsparcia typu ProSupport dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.:
o Zachowaj Swój Dysk Twardy (Keep Your Hard Drive)
o Ubezpieczenie od Przypadkowych Uszkodzeń (Accidental Damage)
o Rozszerzone usługi serwisowe baterii (Extended Battery Service)
o Diagnostyka urządzenia w miejscu instalacji (Onsite Diagnosis)

Dane techniczne

Czas trwania 3 lata
Rodzaj On-Site
Czas reakcji Next-Business-Day
Godziny zgłoszeń (dni x godziny) 7 x 24
Typ gwarancji gwarancja zewnętrzna
Okres gwarancji (miesiące) 36
Pasuje do Latitude 5310 Latitude 5310 2in1 Latitude 5320 Latitude 5320 2in1 Latitude 5410 Latitude 5411 Latitude 5420 Latitude 5510 Latitude 5511 Latitude 5520

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl